Adres Urzędu:
Urząd Gminy Łączna
Czerwona Górka 1B
26-140 Łączna
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP - adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
adres skrzynki e-Doręczeń: AE:PL-81775-93460-UDISR-28
telefon: +48 41 25 48 960
fax: +48 41 25 48 977
NIP Urzędu Gminy: 663-14-26-243
NIP Gminy Łączna: 663-18-67-303
REGON Urzędu Gminy: 290567124
REGON Gminy Łączna: 291010180
Nr rachunku bankowego:
Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Łącznej
69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
Kasa czynna
poniedziałek - piątek
8.00 - 13.30
Godziny pracy Urzędu:
| poniedziałek | 7:30-16:00 | 
| wtorek | 7:30-15:30 | 
| środa | 7:30-15:30 | 
| czwartek | 7:30-15:30 | 
| piątek | 7:30-15:00 | 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Dominika Jankowicz 
kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 tel. 575 001 259
Przed przyjściem do Urzędu – zadzwoń, czy twoją sprawę nie można załatwić bez wizyty w Urzędzie.
PIERWSZY KONTAKT: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numery telefonów
PIERWSZY KONTAKT:
 
 – 41 25 48 960      Sekretariat Urzędu
 – 41 25 48 977      FAX Sekretariat Urzędu
 
 
ORGANIZACJA:
– 41 25 48 961      Sekretarz Gminy
 – 41 25 48 961      Kadry
 – 41 25 48 978      Obsługa Rady Gminy - Decyzje RG,   Uchwały RG
 – 604 994 659       Obrona Cywilna
 – 41 25 48 973      Informatyk, Radca Prawny, strona internetowa, stypendia: wydawanie decyzji, przyjmowanie rachunków
OŚWIATA:
– 41 25 48 963 Oświata – Edukacja, Stypendia
KSIĘGOWOŚĆ:
– 41 25 48 970 Skarbnik Gminy - księgowość budżetu Gminy, księgowość jednostek organizacyjnych, sprawozdawczość, projektowanie budżetu, wykonanie budżetu.
-  41 25 48 968     Z - ca Skarbnika 
 – 41 25 48 965     Księgowość: płace, podatki, księgowość podatkowa, PEFRON
 – 41 25 48 965     Księgowość: wymiar podatkowy, Vat – faktury, osoby prawne, środki transportu, akcyza, wydawanie zaświadczeń, opłaty – dzierżawy, czynsze, pas drogowy, eksploatacja, kontrola podatkowa
 – 41 25 48 965    Księgowość: dochody i wydatki Urzędu Gminy, sprawozdawczość budżetowa jednostki, bilanse jednostki i Gminy, ubezpieczenia pracowników PZU.
 – 41 25 48 966    Kasa: wpłaty: śmieci, woda, ścieki, opłaty skarbowe, wypłata świadczeń GOPS.
 
INWESTYCJE:
– 41 25 48 975     Kierownik Wydziału Technicznego – zamówienia publiczne, inwestycje.
 – 41 25 48 972     Środki pozabudżetowe, środki Unijne. 
 – 41 25 48 972     Zarządzanie drogami.
 – 41 25 48 975     Rolnictwo, ochrona środowiska, azbest, wycinka drzew, bezpańskie zwierzęta.
 – 41 25 48 973     Czystość, porządek, gospodarka odpadami, nieczystości stałe i płynne.                                 
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE:
– 41 25 48 973 Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne: wypisy, wyrysy, gospodarka gruntami, nadawanie numerów domów, decyzje i naliczenia: dzierżawy, czynsze.
USC:
– 41 25 48 967      Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja gospodarcza CEIDG, zameldowania, wymeldowania, zapewnienia do ślubu, wydawanie i rejestracja odpisów aktów: zgonu, urodzenie, małżeństwa.
 – 41 25 48 967      Ewidencja ludności, dowody osobiste.
PROFILAKTYKA ALKOHOLOWA:
-41 25 48 967 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, profilaktyka uzależnień, Gminna Komisja d/s Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii.